parafrazując wypowiedź autobusiarza otto z odcinka Simpsonów z metallicą: albo ja się nie znam albo to nie jest dobry film.. ok, nie znam się.. ale to nie jest dobry film..
Ja wgl nie czaję o co caman z tymi zachwytami , a oscara dla Hudson wgl nie rozumiem, tak samo jak oscara dla Coneryego za " nietyjalnych" czy Tommyego Lee Jonesa za " sciganego"
a czekaj, czy nie jest to aby pierwszy oskar dla hustona? bo to by wiele tłumaczyło. takiemu na przykład scorsese też rzucili jakieś oskarowe ochłapy z tego co pamiętam, w dodatku za rimejk, podczas gdy Kasyno dostało za drugoplanowe role aktorskie..
Pierwszy i ostani dla niej, skąd tekst że pierwszy? Jakby miała więcej . Scorsese dają albo z dupy albo wcale. A np caryca kina Glenn Close wgl nie ma A winna mieć minimum dwa za " fatalne zauroczenie " i " niebezpieczne związki"
aa, sorki, doszło do pomyłki - byłem przekonany, że to john huston otrzymał tę nagrodę..
..który z mchem okolonego źródełka wszelkiego stworzenia wyskoczył w pełni już ukształtowany. mam na myśli jego debiut z bogartem jeszcze z lat czterdziestych. przeto nie chce mi się tego sprawdzać, ale jestem wręcz przekonany, że jakieś tam oskary gdzieś po drodze na pewno mu się trafiły..
spoko. chociaż sytuacja całkiem zgoła kiepskawa - zgarnąć wszystkie laury w momencie otwarcia, po czym przez przez pół wieku starać się to powtórzyć. idzie się sfrustrować.
Dużo osób tak miało, że na starcie sie zachłysneli sławą, a ptoem przeminęli z wiatrem. Ale akurat John Hudson dorbze sobie radził zawodowo, jak tak patrzę na to co zrobił. Mnie najbardziej boli że caryca kina Glenn Close nie ma żadnego oscara, a jak juz wspomniałem winna mieć minimum dwa. Może chociaż za całokształt jej dadzą. Ja bym ją widział w nowej wersji " bulwaru zachodzącego słońca "
to fakt, takie jej "cząstka ciebie rośnie we mnie" złowieszczo rzucone w Fatalistycznej Atrakcji pozostanie ze mną na zawsze. nie wiem co się może z tym równać, chyba tylko kiedy leatherface zatrzaskuje drzwi do swojej pracowni artystycznej w Teksaskiej Masakrze Piłą Mechaniczną. w obu przypadkach odczyty na licznikach dreszczu czystego przerażenia przechodzącego po plecach osiągają natężenie ekstremum.
które filmu hustona najbardziej ci się podobają?
Tego nie zrozumiałem "to fakt, takie jej "cząstka ciebie rośnie we mnie" złowieszczo rzucone w Fatalistycznej Atrakcji pozostanie ze mną na zawsze" ? :P . Do czego to odnosisz?
to jest tekst rzucony przez glenn close do michaela douglasa w Fatalnym Zauroczeniu. w ten sposób douglas dowiaduje się, że jego kochanka zaszła z nim w ciążę. moim zdaniem to najmocniejsza scena tego filmu, pod względem psychologicznym - działa na wielu poziomach, dużo bardziej niż na przykład efekciarskie topienie domowego zwierzątka we wrzątku..
O dzięki! Muszę sobie odświeżyć ten film. Pamiętam jak mroziła krew w żyłach scena w łazience
..świetnie skądinąd przyparafrazowana przez zemeckisa w Co Kryje Prawda: loop fajfer-wanna-fajfer, szczerze polecam:)
Co kryje prawda też lubię. Pamietam jak za dzieciaka trafiłem na zwiastuny tego filmu w tv i sie bałem
Co do Johna, to oglądałem tylko dwa filmy. Ale niedawno na przykład się dowiedziałem że reżyserem filmu "Gandhi"jest ten dziadek który w filmie Park Jurajski z 1993 roku grał tego miliardera który założył ten park na tej wyspie do tego jest też bratem Davida Attenberga tego biologa który ma wspaniałe programy przyrodnicze